tisdag 9 oktober 2012

Ny vecka

Började träningsåret med en vilovecka (förra veckan), så nu är det egentligen dags för 2 hårdare veckor.

Måndag morgon: Simning
Simmade inte alls förra veckan, om det är det som känns av eller om mina axlar är trötta efter allt lyftas i helgen vet jag inte. Men att få till en hundring under 2minuter var omöjligt i morse. 1st. lyckades jag med resten blev runt 2min. 

Måndag eftermiddag
Planen var att åka tillbaks till Vasa på crossfit. Blev dock lite försenad då jag och Ida gick till skogs en sväng (utan kompass - att jag aldrig lär mig) Solen kom fram som tur var, men jag blev lite sen. Fick ett mess att crossfit timmen var full redan 45minuter före, så jag vände hemåt.

Ida e överlycklig då hon får jobba



Plan2 blev hemmastyrka och backintervaller. Vilken lyx då jag har en riktigt bra backe (grusväg) utanför husknuten. Har börjat köra ett TRX program från den här lånade boken.


Sen löpintervaller där jag fick testa min nya klocka, Garmin 910XT.
6*2 minuter backe / jogg ned.


Tisdag morgon: Powerwalk i skidspåret 40minuter med viktryggsäck och stavar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar