onsdag 31 oktober 2012

Veckan hittils

Måndag: 
morgonsim: jag tror faktiskt (ibland) att simningen går framåt.
kväll: löpning: Planen utformade sig efterhand. Blev 2*3km hårt + jogg, totalt 8,5km. Var riktigt roligt att löpa i snömodden. Efter detta fortsatte jag med styrka/flexibilitet (Tacfit). 

Rörelserna i Tacfit kördes i Tabata style; 8*20sek jobb, varvat med 10sek paus per övning. 1min vila mellan varje övning.

Front Lunge
Plank Push Knee
Sit trought knee
Basic Push up
Spinal Rock Basic
Tripod Over Head.

Tisdag:
Mountenbiking med Ida i skidspåret. Det börjar vara dags för tubbringar. Klarade mig dock från att vurpa denna gång. Sen simning med Mastersgruppen. Mina fötter var inte med mig på simningen alls. De krampade hela tiden, konstigt. Slutatde med att jag simmade med en "pullboy" hela passet.

Imorse BodyBalance. Det börjar nästan bli en onsdagsvana. Är bra att få sträcka på sig, men jag riktigt känner hur jag längtar efter WYCs Ashtanga pass då vi gör "delar av" solhälsningen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar