lördag 9 mars 2013

Solskenslördag

Är verkligen perfekt väder för att njuta på isen/villan dag. Men eftersom jag inte går ut på isen själv så fick det bli en cykel dag istället. Tog mountenbiken och valde rutt enligt solen. Ju mer solen lyste i ögonen desto lättare kändes benen. För en stund var det bara jag och solen, bekymren lämnade i skogen. Blev inte ens kallt. 1h40min på cykeln. Efteråt 4km jogg med Ida. Nu lite mat och sen simning med Mastergruppen.

Testade mina nya adidas solglasögon, som jag köpte i höstas för första gången. De satt jätte bra. Både då jag cyklade och joggade. Immade inte heller (förrän man stannade). Bild kommer sen.


2 kommentarer:

  1. vilken fantastisk lördag! Härligt med cykel i solsken! :) Ha det så trevligt i simbubblan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Simbubblan var nog svårfångad igår. Jag har svårt med att simma sist på dan då man redan är lite trött.

      Radera