lördag 27 april 2013

Långlänk och simning

Ursprungsplanen var egentligen cykling idag. Men hade absolut ingen lust att sitta på nån cykeln. Det blev långlänk & simning med Masters. 

Långlänken kändes väldigt bra. Utan att anstänga mig blev medelfarten 6:03min/km och det konstiga vara att medelpulsen blev 154 bpm. ? Jag har aldrig lyckats springa/jogga alls under 163bpm förrän i vår. Började märka av detta för ca 3 veckor sen och blev rädd att jag höll på att bli sjuk. Men kanske att jag nu äntligen börjar ha rätt sort och rätt dos av astmamedicin. (ändrade doseringen för några veckor sen).

Ida tycker att badsäsongen har börjat

geggigt värre

Då jag kom hem hann jag bara se till att Ida fick mat och dricka och sen åkte jag in till Vasa för att simma med VUS. 2,5km blev det. Vi simmade bl.a. 20x50m med start varje minut. Ska bli intressant att se hurdana tider jag fick då jag läst in Garmin i datorn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar