onsdag 10 april 2013

Måndagen började som vanligt med ett simpass. Det var ingen löpskola idag, så jag valde att köra ett back pass i solskenet efter jobbet. 10 * 2min backe blev det. Musklerna var så där passligt möra efter söndagens WOD. Men då jag tog en intervall igången så gick det vägen. Efter körde jag ännu lite, lite styrka 5(10 boxhopp + 10 pushup).

Tisdag. Eftermiddag Powerwalk med Ida (viktvästen på) och sen åkte jag tillbaks till Vasa för simningen med VUS.

Onsdag morgon visste jag knappt vad jag hette, men på nåt sätt hann jag i tid till Bodybalance timmen. Nu har jag vaknat till. Funderar på att gå på jakt efter nåt effektivt mot sömnbrist till Life butiken. Det e hemskt då man inte kan sova, då en massa funderingar snurrar runt i huvudet.

Förra veckans träningsstatistik ser ut så här.
11,10 h

3 kommentarer:

  1. Jag har köpt snore&peace te som vi dricker på kvällen. Kan vara placebo, men tycker det fungerar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, det ska jag testa!

      Radera
  2. Vi å dricker snore&peace te varje kväll å båda somnar som na stockar! :)

    SvaraRadera