fredag 14 juni 2013

Onsdag, torsdag

Onsdag: 
3h MTB 
20min simning i Karperöfjärden

mediterade över den kommande cykelturen i solen

Hann röra ihop Coltings energi bollar med nötter, frön, dadlar, kaffe, kanel, råkao och kokosolja.




Det löns ibland att vara klubb medlem. Som Intersport klub medlem med Plussa kort fick jag köpa, ända löpBHn som funkar (enligt mig) jätte billigt.  Märket Shock absorber. Man kan fixa till axelremmarna så de passar och klippa bort överflödigt material. Använder också denna på triathlon. Efter simningen torkar den relativt fort.



Torsdag:
1h59min cykling + 3min löpning

Vi blev slutligen bara 2st. som åkte iväg på landsvägstur under regntunga moln. Vi skulle ha klarat oss utan regn hela vägen om vi inte skulle ha tagit den extra rutten genom Sundom/Söderfjärden. Sällskapet drog på i bra fart och jag försökte hänga med. Efter 1,5h sa benen stopp! det fanns inget mer att ge. Farten föll från 30-25km/h. Energin var det väl inget riktigt fel på men bena fungerade inte. Sen började det regna. Det hällde ned. Det forsade vatten. Det var bara att cykla.

inga glada miner i regnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar