måndag 30 september 2013

Vecka 39

Vecka 39: >11h träning
Helgen som gick blev en riktigt träningshelg. Jag märkte nog att jag inte var riktigt van att köra mängd. Det blev en powernap både lördag och söndag.

Lördag: långlänk. Det blev 17 härliga km. Ville egentligen fortsätta, men höften min började klaga ganska högjutt där på slutet.


höstklädd
Meningen var att åka och simma efteråt. Men (som tur) var det ingen simträning. På söndagen var det dags att plocka fram Mountenbiken och ännu varmare kläder.

behövde inte frysa om fötterna
Blev ingen bild alls av cyklingen. Jag kände mig trött hela vägen. Blev ca 30km. Efter en powernap åkte jag till gymmet för lite crossfit inspiration. Vi körde bl.a. 1000m rodd på tid. Det var nytt för mig. Mjölksyran gick inte att undvika. 

Söndagesn WOD
200 singles (hopprep)
50 ringroses
50 burpees


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar