måndag 28 oktober 2013

Träning vecka 43

Träning vecka 43: 7 eller 11h

Knät kändes av mer och mindre hela veckan. Men jag kunde ju träna som tur var. Redan på torsdag kväll bestämde jag mig för att test jogga. Det gick riktigt bra. Bestämde mig för att köra några försiktiga back intervaller (knät gör ju inte ont då man springer uppför). Det blev 6*1,5min backe med sakta jogg ned.

Fredag, ledig från både jobb och träning. Det blev alltså en skogsdag.




Lördag = träningsdag. Funderade redan från början att Ida orkar inte med nå mycket spring idag. Bestämde mig för att börja långlänken i skidspåret och efter 5km lämnade jag hem Ida och fortsatte själv på asfalt. Det var tungt tyckte benen. Försökte komma ned i 6min/km, men icke. Efteråt simning. Blev att simma ensam. Simmade turvis med paddlar, dolme och vanligt. Dessutom testade jag hur långsam/snabb jag var på 500m. 10min16sek. Inte nöjd!

På söndag blev det också 8h i skogen. Bokförde 4h i träningsdagboken.

Årets första älgkött. Mums!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar