torsdag 21 november 2013

Jogg ar

Har kört hela 2st. joggar denna vecka. Tisdag kväll visste jag att jag kommer inte att åka tillbaks till Vasa för att simma nå. Istället blev det en lugn jogg med Ida i mörkret. Efteråt lite hemstyrka. Windmills med 12kg eller 16kg kettlebell är hur bra som helst för coren. Jag kör just nu med 12kg i handen som pekar nedåt och 4kg i handen som är ovanför huvudet.

Onsdag morgon Bodybalance och gym. Har börjat gilla Front Squat = jag  har blivit mjukare.

Front squat 4*5 25kg och 1*5 30kg (nästa gång måste jag öka på vikterna)
Marklyft 5*5 60kg
Rodd 5*5 30kg
Bänkpress 3*10 30kg (lägg på mer nästa gång)
Stående rumpkick i kabel
Benspark i maskin
Triceps, biceps, axlar

Tordag morgon kl. 06.00, stod jag på trappan och väntade på satelliter. Dags för morgonjogg i månskenet. 30min lugn jogg.

Ikväll skall jag till fysioterapeuten. I två veckor har jag nu försökt få till nån sorts muskeltillväxt i hamstrings och längs med sidorna, speciellt högra. Får se vad domen blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar