måndag 25 november 2013

Vecka 47

Vecka 47; 10h träning

Jag har sett solen, faktiskt flera gånger förra veckan. Härligt.



Lördagens långlänk. Morgon eller kväll?
Morgon. Nästan före solen gick upp
 Hittade äntligen en God matpajbotten. Det blev en tacopaj. Inspiration från Paleoskafferiet.


..med spenat
Lördag eftermiddag. Simning med Masters gruppen. Jag simmade rekordlångt. Har aldrig simmat 3,1km förut. Vi simmade många tvåhundringar. Sparkade hela 200m (inte i sträck). Avslutade med 400+300+200+100m med paddel och dolme. Det måsta nog vara rätt så tungt eftersom jag fick huvudvärk mot slutet av passet.
Vilar benen. Ylle är mina favoritplagg, både ute och inne

Söndag: högeffektiv dag. (Jag hade sovit 10h fre-lö. powernappat 1,5h på lö och sovit 10h lö-sö. Det behövdes verkligen.) Började med att röja lägenheten. Sen bytte jag till dubbdäck på MTB (jag är inte direkt bra på däckbyte, men efter en del trixas var det gjort).

Först en tur i skidspåret med Ida

Sol!

Var också och köpte mera hönsägg. De hölls hela i ryggsäcken

Morotsbröd (med pepparkakskrydda)
pepparkaksm

Avslutade söndagen med en WOD. Kb400. Jag använde en 10kg. Tiden blev 19.07.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar