torsdag 30 januari 2014

Fick en plats till slut

Jag fick en plats till slut på årets upplaga av Finntriathlon. Med andra ord är träningen för resten av våren/sommaren spikad. Kommer att följa triathlonhaastes program de 12 sista veckorna före. Tills dess måste jag verkligen ta tag i min cykling. Men allra först skall ja ju bli frisk.




Då jag kollar på mitt resultat i förra sommarens Finntriathlon, så ser man ju meddetsamma vad det är jag ska jobba på.

44 tävlande i min åldersgrupp kom i mål. Jag var på 18. plats. Om jag börjar analysera mina enskillda tider blir det så här (inom min åldersgrupp).
-simning 14 av 44
-cykling 26 av 44
-löpning 6 av 44

Cykling, cykling, cykling. Och hur många gånger har jag suttit på trainern i höst/vinter? exakt två ynka gånger. På mountenbiken har jag suttit 10ggr sen September! Alltså det blir 2ggr/månad. Uselt.

Imorgon får jag mina provsvar. Idag 37 grader i temp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar