torsdag 24 april 2014

Träning vecka 16, påskcykling och sol

Vecka 16
Simning 1ggr 35min
löpning 1ggr 35min
Gym 2 ggr, 1h50min
MTB 1ggr 2h8min
och så stavgång vareviga dag

Nöjd med löppasset. Det blev en snabbis då jag kom iväg så sent. 2+2+1km hårt med jogg emellan. Intervallerna gick i 5:34  5:10  4:49 fart.

Lördag latade jag mig och på söndag lånade vi 4st. MTB av Jenni och Mats, som är återförsäljare av ROSE cyklar. Blev en härlig, solig skogs-grus-stig tur.

Skägglav
Björksav
Björksav, så gott. Smakar vatten och typ bark..

Jag cyklade på Chrystal Stoke
Grill dags
Påsk tulpaner

På påskmåndag var det dags för premiärtur med racern. Som tur hade jag Eliisa som sällskap. Det blev en runda runt Petalax. Cirka 61km, tungt i motvinden. Efteråt blev det stavgång på skogsvägar med M och Ida. Måndagens träningssaldo blev då ca 4h. Supernöjd med det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar