måndag 28 juli 2014

Kanske på bättringsvägen och några semesterbilder

De senaste två veckorna har jag tränat lite. Deltagit i Åminne SwimRun och varit till villan. (Jag nämner förstås bara de trevliga delarna)

Temp check. 36,7grader. Jag tor jag håller på och blir bättre! Om det då är bioresonans behandlingen eller inte får jag väl aldrig veta.  Huvudsaken är att jag mår bättre. Förra veckan gick tempen under 36,8 första gången sedan början av januari. Sen har jag mätt 36,7 och 36,6. Fast under samma dag har det nog varit upp till 37 också. Jag fortsätter alltså med grundträning i luugn takt ännu.

Mer om bioresonans här. Nämnas kan väl att bioresonans är en godkänd behandlingsform inom EU och i t.ex. i Tyskland finns denna behandling på sjukhusen.

Under helgens långlänk kände jag också i kroppen på nåt sätt att det här går bra. Medelpulsen lyckades jag också hålla nere bättre än vanligt.

SwimRun tävlingen var riktigt roligt. M sprang först 5km, sen simmade jag 1,4km. banan var utmärkt med vita små (några lite störra orange färgade) bojjar. Tyvärr såg man inte de små bojjarna före man var på dem. Jag hade väldigt svårt att navigera. Glasögonen immade och räddningsbåtar fanns överallt. Ibland visste man inte på vilken sida man skulle simma om dem. Halvvägs hade de byggt en plattform, där de fanns förfriskningar. Jag lyckades faktiskt få en glimt av den eftersom jag var typ 5cm från att krocka med den. 

M berättade att jag simmade yttre banan hela tiden. Typiskt mig. Garmin visade ändå bara 1,15km. Herr vinnarens klocka (han hade Polars nya V800), visade 1,69km. Min tid var 33min. Så jag vet inte om jag simmade bra eller dåligt.

Vi kom på andra plats i lagtävlingen (av 5 lag).


Semestern kom och gick. Några bilder.
Mot villan.
Sova ute

portabel grill
semesterlunch
långlänk tidig lördag morgon i 30 gradig värme. 15km
skogstur
räcker till en blåbärs paj
shoppade billiga ekologiska nötter. Billigare än konventionella
på affären. www.hyvinvoinnin.fi
MCT olja också. Ska testa bulletproof kaffe.
Är lite rädd smör i kaffet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar