onsdag 26 november 2014

I'm back

Förra veckan var jag lite halvkrasslig. Ingen träning - inget blogg skrivas. Torsdag och fredag var jag hemma från jobbet för att spara på halsen.

lördagen kände jag mig ändå så bra så jag satte mig på trainern. Hade planerat 30-60minuter. Serien jag satte på visade sig vara ett dubbelavsnintt. Det blev alltså 1h40min på trainern. Riktigt nöjd med det, eftersom både rumpan och hjärnan ville sluta långt före.

Söndag kände jag dock av i halsen igen. Ingen träning. Vitt på marken hade vi i helgen.


Utan väst är Ida väldigt bra kamoflerad
Juoksija tidningen (som jag beställer på) damp ned i postlådan. Dessutom
hade två till hamnat där. Tack!

Måndag morgon Fustra träning. På kvällen bestämde jag mig att plåga rumpan lite till. 30min på trainern.

Igår, tisdag, for jag till gymmet före jobbet. Och imorse simmade jag med Heidi som sällskap

SIMM
200m uppvärmning
Teknik
  2(25+25) superman
  2(25+25) en arms sim
  2(25+25) treklapps sim (klapp på rumpa, axel, huvud)
  25+25 sparka med båda händerna utmed sidorna, andas till båda sidorna
  25+25 omvänd catch up
3*4*50m 10sek vila mellan. 30sek set vila
2*50m hårt
100m superman
6*25m hårt
150m superman
Totalt 1700m

Sen några matbilder. Då jag inte tränar så äter jag.
meatza
avokado sallad
stekt sik med senap-lingon röra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar