tisdag 16 december 2014

Flunsig och yoga Tips

Svaret på förra inlägget är flunsig. Jag har varit på sjukledigt sedan förra fredagen och fortsätter troligen imorgon ännu.

Jag hoppade ju över förra onsdagens morgonsim. Smart. Men på kvällen kände jag mig så bra och full av energi så jag satt på trainern i 70min. Helt på GU fart nog. Sen torsdag morgon var min sista Fustra träning. Där, eller redan då jag åkte dit kände jag att jag kommer inte att klara det här. Man har ända ganska hög puls, stundvis. Så på torsdag dag bröt det ut. Hemma fredag. Men inte så där jätte hemsk flunssa ändå.

På lördag hade jag lovat att finnas på Malax julmarknad med Enjo produkterna. Kände att med finrexin och lite smink går nog det här bra. Det gick det också. Men efteråt var jag helt färdig. Nu först börjar jag reda upp lite.

Dagens greenie. Spenat, apelsin, avokado, gurka och gurkmeja

Tips, tips. Yogobe har gratis medlemskap fram till jul. Yoga varje dag fram till jul vettja! Registrera dig här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar