onsdag 10 december 2014

Lat eller flunsig ?

Att det skall vara så svårt att bestämma sig. Lat eller flunsig ? Imorse var jag uppe som vanligt halv fem för att åka och simma halv sju. Halsen kändes "konstig". Gick ut på Idas promenad och kände efter hela vägen. Halv sex var vi tillbaks och jag bestämde mig för att en extra timmes sömn nog skulle göra susen.

Därför sitter jag här nu och funderar på om jag bara var lat eller kände/känner jag faktiskt nåt i halsen. (M har varit jätte förkyld sedan i fredags så jag vet att det inte är så långt borta). Förr skulle jag nog ha åkt och simmat. Men nuförtiden är jag väldigt försiktig.

I helgen testade jag att jogga. Det funkade ganska bra. Jag känner nog av höften ännu. Jag var på rygg- och axelmassage i tisdags. Och det verkar som om det påverkade höften positivt också.

Ni kollar väl på Mitt Triathlon i Yle fem på söndag kväller kl. 18.30. Det finns också på Yleareena. På nätet lägger de upp extra videos också. Här(Klick) är en artikel om simning. Den andra videon är riktigt intressant då man kan jämföra en bra och dålig(sämre) simmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar