måndag 27 april 2015

Flyt och skopanik

Jag gjorde ett bra långpass i lördags och i morse gick också simningen galant. Jag vilade hela oväders söndagen bara för att allt kändes så bra.

Långpasset gick i 6:16 fart och jag lyckades hålla pulsen nere..(stor skillnad mot 7.00 fart med gångpauser)

Måndagssim
2*100 uppvärmning
5*200m / 10-20'' paus
5*200m / 10-20'' paus
2*50 hårt
100 avbad

Skopanik. Både mina Icebug Pytho och Adidas Boston har stora hål.


Adidas passar jätte bra på min fot, men de har ganska mycket drop. Jag är emot det. Jag har ett par Newton skor. Men känner att jag behöver ett par till. Funderar på Salming Distance. Eller så blir det Boston Boost ändå..

Mysport har rea. Åkte dit igår. Salming skor på 50%! Tyvärr ingen nummer åt mig. Men jag åkte hem med ett par terränlöpnings skor. Mitt första par! Inov 8 X-Talon 212. De skall testas idag.


Eftersom jag nu har ett terrängskopar, passade jag också på och anmälde mit till Utterledens vandringsmarathon i juni 52km.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar