måndag 10 augusti 2015

Träning vecka 32

Träning vecka 32. 3-9.8

Gym 2*60min
Hemstyrka 1*10min
Bodybalance 1*45min
MTB 2ggr 1h + 1,5h
Stavgång i skidspåret utan extra vikt. 7ggr. 6 timmar.


Ett "vanligt" gym besök just nu kan se ut så här. Detta gjorde jag i morse.

- 6min på crosstrainerna a la Fustra metoden.
- ca. 10min Stretch enligt Fustra
- 5 x 10 Front squat + 8 drag i lats maskin
- 4-5 x 10 raka marklyft + 6 breda knäböj för att stretch jumskarna
- 4-5 x militärpress med stång + 10+10 En bens höftlyft på bozu boll

Eftersom jag åker till gymmet före jobbet, så hinner jag tyvärr inte mera. Allt räcker lite längre än vanligt. Dessutom inkluderas ju ett antal toalettbesök.

Inga knäkänningar idag. Gymmar mest på Ladies Club just nu. Allt finns på ett ställe, inkl. toaletten. Dessutom rullar det alltid nån serie på väggen, som man lätt fastnar i. Imorse nåt gammalt avsnitt ur Friends.

Så här ser min middag för det mesta ut då jag e hemma själv. Sallad och nåt sorts kött. Uppiffat med stekt getost och lite av Koskenlaskijas nya krämiga matost.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar