måndag 7 september 2015

Preggo v. 33

Det känns som om det här går inte nå mycket längre nu. Om jag int snart får sovd ordentligt orkar jag inte jobb mer. Jag var hemma i fredags. Mådde dåligt, huvudvärk osv. troligen pga sömnbrist.

Efter att ha cyklat i helgen, har jag också börjat att fundera på om 1,5h cykling är för mycket. Efter 1h cykling i söndags måsta jag kasta mig på soffan. Det är förstås sömnbristen som inverkar också.

Detta känns ju lite konstigt. Det är meningen att man skall orka med en förlossning, som det står i böcker är "tyngre än ett marathon", och så blir man helt slut av att träna på låg puls i ynka 1,5h ?

Veckans motion
MTB 3ggr 1+1,5+1h
Styrka 2ggr 1+0,5h
Bodybalance 1*45min
Stavgång i skidspåret 7ggr. totalt 6h45min


Konstigheter
Fil istället för glass?! Jo, faktiskt. Jag testade äta glass igår kväll -bara för att. Jag måsta ändå ha en filkopp efteråt för att stilla behovet. Jag gör hemgjord fil, det e så gott, så gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar