tisdag 30 augusti 2016

Andra halvan av augusti

M har haft semester så jag har haft möjlighet att röra på mig lite mer. Det är svårt att lägga in vilodagar då man har möjlighet att "far ut och njuta".
Första semesterveckan körde jag slut på mig. Det behövs inte mycket nu för tiden.

Måndag: MammaBootCamp (som jag egentligen inte räknar riktigt. Det e ju bara tungt för den muskel man tränar..
Tisdag: Gym
Onsdag: MTB tur med M som sällskap. Benen kändes ovanligt trötta och tunga.
Torsdag: Långlänk. 90min. Inslag av gång. medelfart 6:30
Fredag: Tänkte cykla lätt MTB en timma för att "rulla ur bena". Det fanns ingen kraft alls i bena. Vände hem.
Lördag: Vila
Söndag: Testade MTB igen. Nä. funka inte.

Så då tog jag förnuftet till fånga och vilade två dagar till. 

Men jag har hunnit cykla till Mölle på en glass. Köra flera MTB pass. Och sista passet blev 11km löpning. Tempolöpning. Så nu är jag passligt slut igen.

Detta körde jag på gymmet:

Front squat + latsdrag 5 x 10+10
Marklyft raka ben + utfallssteg 5 x 10+10
Militärpress + en arms rodd 5 x 8+10+10

"Knäböj" i maskin + rodd i maskin 5 x 10+10

Spark bakåt i talja + tricepsdrag i talja 5 x 10+10
Triceps + biceps + axel övning i talja 5 x 10+10




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar