torsdag 22 september 2016

Höstflunssa

Höstflunssorna e på gång. M har varit. Lillkillen var ett dygn riktigt ordentligt, även om han e lite snuvig än. Nu har jag i halsen. Så jag tar det lugnt och boostar med ingefärs-gurkmeja te.

Sen sist har jag hunnit med MTB turer och långlänk på 19km. Gymmet ligger i planerna hela tiden..

Jag har också fått till ett pass med MTB och Thule kärran som jag kan räkna som träning. Lösningen verkar vara tillräckligt låg växel och hög kadens. Då får jag upp pulsen, fast farten är väldigt långsam. Det gäller ju att se efter hela tiden då lillkillen är i kärran.

Ett annat utmärkt MTB pass fick jag till då jag koncentrerade mig på att faktiskt hålla pulsen över 150 konstant. Annars blir MTB passen jätte lugna och slöa även då jag cyklar själv.

Långlänken sprang jag en tidigt morgon efter första frosten. På skogsväg där det ända som hördes var orrarnas vingslag då de flydde mina steg.

efter första frostnatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar